A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. Csomagját összekészítés után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek. A felvételről, a csomag azonosító számáról és az utánvét összegéről e-mail-ben küldünk értesítést. Csomagja státuszát bármikor ellenőrizheti a GLS Track&Trace weboldalon. A GLS Ügyfélszolgálat új telefonszáma: 06/29/886-700 és 06/20/890-0660
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem
tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az
értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés
esetén a futárszolgálat még két
alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. Az első kézbesítéstől
számítva 5 munkanapig raktározza a
küldeményt a futárszolgálat. Ha ez idő alatt sem a címzett nem jelentkezik, sem
a címnyomozás nem vezet eredményre, a GLS Csomag-Logisztikai Kft. a küldeményt
visszaszállítja hozzánk.
Amennyiben a csomag sérülten érkezik meg,
szíveskedjék kárigény bejelentő dokumentumot kérni a GLS futártól.
A
szállítás díja:
20.000.-Ft
alatt: 1.190.-Ft - előre utalás esetén csak 1.090.-Ft
20.000.-Ft fölött: ingyenes
Bankkártyás
fizetés GLS futárnál
Banki
átutalás (könyvtárak, intézmények, cégek és törzsvásárlók számára)
Banki előreutalás
Nagykereskedői/kiadói raktáron lévő könyvek esetén 2-3 munkanap.