Szállítás:

Külföldre nem vállalunk csomagküldést! 

GLS futárszolgálat:

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. Csomagját összekészítés után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek. A felvételről, a csomag azonosító számáról és az utánvét összegéről e-mail-ben küldünk értesítést. Csomagja státuszát bármikor ellenőrizheti a GLS Track&Trace weboldalon. A GLS Ügyfélszolgálat új telefonszáma: 06/29/886-700 és 06/20/890-0660

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még két alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. Az első kézbesítéstől számítva 5 munkanapig raktározza a küldeményt a futárszolgálat. Ha ez idő alatt sem a címzett nem jelentkezik, sem a címnyomozás nem vezet eredményre, a GLS Csomag-Logisztikai Kft. a küldeményt visszaszállítja hozzánk.

Amennyiben a csomag sérülten érkezik meg, szíveskedjék kárigény bejelentő dokumentumot kérni a GLS futártól. 

A szállítás díja: 
20.000.-Ft alatt: 1.190.-Ft - előre utalás esetén csak 1.090.-Ft
20.000.-Ft fölött: ingyenes


Fizetési módok:

Bankkártyás fizetés GLS futárnál

Banki átutalás (könyvtárak, intézmények, cégek és törzsvásárlók számára) 

Banki előreutalás

Beszerzési idő:

Nagykereskedői/kiadói raktáron lévő könyvek esetén 2-3 munkanap.