Marketing nemzetközi színtéren - Esettanulmányok hazai és külföldi piacokról
Marketing nemzetközi színtéren - Esettanulmányok hazai és külföldi piacokról
Kiadás éve: 2015
ISBN: 9786155303883
Kiadó: Alinea
Oldalszám: 224
3 950 Ft
3 555 Ft
10 %
db
 
Kosárban: db
Tartalmi ismertető
"A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig."
Kapcsolódó könyvek
A kiadó további könyvei