Nemzetközi marketing a hazai gyakorlatban
Nemzetközi marketing a hazai gyakorlatban
Kiadás éve: 2013
ISBN: 9781780863146
Kiadó: Pearson
Oldalszám: 138
GBP 10.00
4 300 Ft
500 Ft
88 %
db
 
Kosárban: db
Tartalmi ismertető
Kötetünk a Kereskedelem és Marketing alapszakos illetve a marketing mesterszakos hallgatók számára készült azzal a céllal, hogy megkönnyítse a nemzetközi marketing és az interkulturális marketing tárgyak elméleti tananyagának elsajátítását, gyakorlati szempontú feldolgozását. Emellett ajánljuk azoknak az olvasóknak is akik a témakör iránt érdeklődnek és szeretnének hazai vonatkozású vállalati esetekről olvasni.
A kötet szerzői a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének (jelenlegi vagy korábbi) oktatói, saját kutatási és oktatási szakterületükön dolgoztak ki egy-egy magyar vonatkozású, nemzetközi marketing témakörébe tartozó esettanulmányt.